Glædelig jul og godt nytår

Fanklubben ønsker en glædelig jul og et godt nytår. Tak for året, der gik, hvor vi trods corona og restriktioner fik lov at se AGF spille – både hjemme og ude. Vi nåede også at få startet Bjørneklubben og vores After Match Bar op. Til sidst hjemmekamp blev der delt kalendere ud trods meget vådt vejr, som I kan se på billedet, hvor formanden deler kalendere ud. Hvis I ikke fik en kalender den dag, kan I få den hos fanshoppen og ved Mr Mums i Jægergårdsgade. Selvom After Match Baren ser lidt tom ud på det ene billede, endte der med at være godt fyldt inde i pavillonen efter årets sidste kamp, og der var god stemning, hvilket I sikker kan fornemme på det andet billede. Tak til fanklubbens fotograf Gunnar Nielsen for de fine billeder af.

Vi var også så heldige at gennemføre vores julebanko, og vi vil gerne benytte lejligheden til at takke vores sponsorer for de mange fine præmier, det drejer sig om følgende sponsorere: AGF A/S, AGF Amatørafdeling, Arbejdernes Landsbank, Petjes World, Frankskunst.dk, Havnens Perle, Vinoble, Værtshuset, Butlerbar, Pølsemanden på Strøget, Hummel, Aarhus Minigolf, BKI, Heidis Bier Bar, Power Aalborg, Smag Først og vores eget medlem Claus Rasmussen. Vi vil gerne opfordre vores medlemmer til at støtte vores sponsorere, da de jo støtter os!

Desværre har vi måtte aflyse Fair Fan Kvalifikationsstævnet den 8. januar 2022, men vi vender stærkt tilbage med aktiviteter, når Danmark igen er uden restriktioner. Vi håber at se rigtige mange AGF-fans i fanklubregi i det kommende år.