Bliv medlem

Her på siden kan du melde dig ind i AGF Fanclub Aarhus. Når du har udfyldt felterne og sendt indmeldelsen til os og betalt for dit medlemskab, vil du efter kort tid modtage dit digitale medlemskort og et velkomstbrev i en mail fra os

Vi glæder os til at se dig på stadion!

– KUN NYE MEDLEMMER! –

Gå til online indmeldse

OBS. VED GENINDMELDELSE, SEND EN MAIL TIL sekretaer@agf-fanclub.dk

Medlem af fanklubben

Prisen for et medlemskab i AGF Fanclub Aarhus er:

• Voksne: 200 kr. årligt.
  • Børn under 18 år: 100 kr. årligt.

Ønsker du at blive medlem af AGF’s eneste officielle fanklub, kan du vælge mellem følgende betalingsmetoder:

1. Hjemmesiden (ved genindmeldelse se punkt 2) Brug vores online tilmelding, der også modtager VISA, VISA Dankort og Mastercard betaling.

2. Genindmeldelse/fornyelse af medlemskab Hvis du ønsker at genindmelde dig, skal du kontakte fanklubben på sekretaer@agf-fanclub.dk, hvor du skriver dit navn og dit medlemsnummer og at du ønsker at genindmelde dig. Du vil derefter få tilsendt et link direkte til kontingentbetaling.

Medlemskort

Når du melder dig ind i fanklubben, også ved fornyelse af medlemskabet, modtager du automatisk et digitalt medlemskort pr.  mail. Kortet skal medbringes til fanklubbens arrangementer, også udebaneture enten printet el på din telefon.

Nye medlemmer får:

• En engangs rabatkode på 20%. til AGF’s Fanshop. Mailes direkte fra AGF.
  • En rabatkode på 10 % til AGF’s Fanshop. Mailes direkte fra AGF.
  • Billige busture til AGF’s udekampe

Ved gentegning af medlemskab får man:

• En rabatkode på 10 % til AGF’s Fanshop. Mailes direkte fra AGF.
  • Billige busture til AGF’s udekampe