Medlemsfordele

Du bliver medlem af den eneste officielle AGF fanklub, hvor du som medlem støtter AGF og er en del af et festligt fællesskab med andre AGF fans!

Du støtter fanklubbens arbejde for at skabe stemning og kulør ifm. AGF’s kampe, bl.a. i form af tifoer (visuel opbakning på tribunerne vha. f.eks. flag, konfetti, creperuller, papirformationer …) Som medlem af fanklubben støtter du tifo arbejdet økonomisk, da fanklubben er den eneste bidragsyder i forbindelse med tifo arbejdet. Derudover kan du støtte tifo arbejdet via MobilePay 86176

Du kan komme med på vores busture, når AGF spiller på udebane og som medlem får du turene billigere end andre. AGF Fanclub Aarhus arrangerer busture til alle AGF’s udekampe i superligaen og pokalturneringen.

Du får adgang til de forskellige arrangementer, som AGF Fanclub Aarhus arrangerer. For eksempel spilleraftener, hvor vi mødes med spillerne, der svarer på spørgsmål og skriver autografer, fanklub-fester, diverse rundvisninger og sociale arrangementer osv.

Som officiel fanklub er AGF Fanclub Aarhus medlem af foreningen Danske Fodbold Fans (DFF), der bl.a. samarbejder om Fair Fans kampagner, fodboldstævner for fanklubber og fælles ønsker til bl.a. sikkerheden på de danske stadions. Du får mulighed for at købe én billet med rabat pr. medlemsnummer til alle landsholdets kampe på hjemmebane i henhold til foreliggende aftale med Danske Fodbold Fans (DFF).

Nye medlemmer får sammen med medlemskortet en velkomstpakke med følgende indhold:

• Et gavekort på en værdi af 100 kr. til AGF’s Fanshop, som du finder i Ceres Arena.
  • 10 % rabat på AGF-merchandise i AGF’s Fanshop
  • Billige busture til AGF’s udekampe

Ved gentegning af medlemskab får man udover et nyt medlemskort