Formand & presseansvarlig

Anja Lilli Beikes – anja.beikes@agf-fanclub.dk

Anja er 46 år og har været medlem af fanklubben i 19 år, hvoraf hun har brugt 18 af disse år på frivilligt arbejde i fanklubben. Først i Bjørneklubben, siden begyndte hun at skrive i Fæstningen, og i de sidste 13 år har hun været redaktør på Fæstningen. Hun har siddet i bestyrelsen de seneste 5 år og har været formand i to år. I sommer repræsenterede Anja AGF Fanclub, da hun sammen med Viva Danmark besøgte Honduras i forbindelse med projekt Goals for Life, og hun siden turen været ambassadør for projektet. Til dagligt er Anja gymnasielærer på Aarhus Handelsgymnasium Viby, hvor hun underviser i tysk og historie.

Bestyrelsesmedlem (konstitueret næstformand)

Poul Christensen (aka PC)

PC er 67 år og lige blevet pensionist. I 2021 blev han valgt til suppleant i Fanklubbens bestyrelse og er nu bestyrelsesmedlem. Siden 2010 har han været formand for Turudvalget og har ansvaret for at bestille busser, skaffe turledere samt at sørge for at turene bliver slået op på FB og Medlemsportalen sammen med kollegerne i Turudvalget. Hans indsats vil også fremover primært være i Turudvalget og det er derfor en fordel, at han også er med i bestyrelsen.

Bestyrelsesmedlem og fanklubbens SLO

Jakob Emil Beikes – slo@agf-fanclub.dk

Jakob er 23 år og har været medlem af fanklubben, siden han var 3 år. Han har allerede nu lavet flere frivilligt arbejde i fanklubben i flere år blandt andet i Turudvalget. Han har været i bestyrelsen siden 2020 først som suppleant og nu som bestyrelsesmedlem. Han har siden august 2022 været fanklubbens SLO, så hvis du har nogle spørgsmål/erfaringer vedrørende fanscenen og oplevelser på tribunerne, skal du tage fat i Jakob. I sommer repræsenterede Jakob AGF Fanclub, da han sammen med Viva Danmark besøgte Honduras i forbindelse med projektet Goals for Life, og han siden turen været ambassadør for projektet.  Til dagligt er Jakob studerende.

Ekstern kasserer

Martin Malling – martin.malling@agf-fanclub.dk

Martin er 40 år og uddannet revisor. Martin er fanklubbens eksterne kasserer og står for årsregnskab, momsafregning, skat og bogføring samt betaling af fakturaer. Er ansvarlig for afregning fra busture og diverse arrangementer samt kontrol med de forskellige budgetter.