Rabataftaler

Følgende rabataftaler er en del af de fordele, du som medlem af fanklubben nyder godt af. Vi forsøger hele tiden at udbygge listen og har DU et forslag til en rabataftale, så hører vi gerne fra dig.

• Du får 20% rabat hos byens bedste pølsevogn BØRNENS KONTOR overfor Salling mod fremvisning af gyldigt medlemskort.
  • Du får 10% rabat på varekøb hos AGF Fanshop Stadion Allé 70, 8000 Aarhus C (der gives ikke rabat på i forvejen nedsatte varer).
  • Du får 10% rabat i AGFs online fanshop, kontakt fans@agf-fanclub.dk så får du tilsendt en kode.
  • Du får 5 kroners rabat på alle pizzaer hos Marselis Pizzeria.
  • Du får 10% rabat ved Avis biludlejning Åbyvej 77 i Åbyhøj ved at oplyse rabatkode T555355 og fremvise gyldigt medlemskort.
  • Du får 10% rabat på nøgler og al reparation af sko hos Stens Skomageri, Vesterbrogade 23, 8000 Aarhus C mod fremvisning af gyldig medlemskort.
  • Hos Malermester Kristian Wagtmann, kan du som medlem få 15 % rabat på malerarbejde, samt 10 % rabat på køb af Maling mod fremvisning af gyldig medlemskort . Kontakt kan ske via hans hjemmeside www.wagtmann.dk eller giv ham et kald på nummer 23 485 438.
  • Mod forevisning af gyldigt medlemskort inden bestilling tilbyder Murphys Sportsbar i samarbejde med bl.a.  Ceres & Arnbitter
    * 1 århus sæt til 25 kr.
    * 1/2 fadøl 20 kr.
    * 1 gratis ceres top for hvert AGF mål i AGF´s kampe (loft på 5 stk)
    Murphys Sportsbar er beliggende i Skødstrup hvor buslinie 100 kører lige til døren samt nærbanen (når den kører).
    Irish Pub & Sportsbar – med dansk sjæl, charme og hygge. Stedet hvor vi mødes til en kold fadøl, specialøl mv. eller blot en kop kaffe. Vi har både billard/pool, brætspil, bordfodbold, dart, storskærm med diverse sportsbegivenheder på og mange andre underholdningsforslag. Gratis WiFi, dagens avis mv. Husk hold øje med vores kalender for events, gode tilbud og meget andet.