Nyhedsbrev juli 2021

Så er det blevet sommer og ferietid, og om ikke så lang tid starter sæsonen 2021/2022. Den forrige sæson har desværre været præget af corona og dens begrænsninger, men nu lysner det. Derfor skal vi også igen have gang i aktiviteter i fanklubben.

I den nye sæson skulle vi gerne få gang i vores after match bar i pavillonen oppe ved C-tribunen. Når vi får lov at komme i gang, vil vi selvfølgelig skrive meget mere om det. Vi glæder os til at få genåbnet pavillonen, som vi har brugt det sidste års tid på at sætte i stand.

Husk at sætte kryds i kalenderen den 5. september, for den dag holder vi generalforsamling, og lige som sidste år vil der efterfølgende være smørrebrød og drikkevarer og mulighed for en god snak om fanklubbens fremtidige aktiviteter. I løbet af sommeren modtager du en officiel indkaldelse til generalforsamling.

Fra august må der også være udebanetilskuere på de danske stadions igen, men der er desværre nogle regler, der kan besværliggøre muligheden for at komme afsted, da de enkelte klubber på grund af corona-restriktioner bestemmer hvor mange udebanefans, der er plads til. Vi er i gang med at planlægge ture, men er som sagt nødt til at vente på, hvad de enkelte klubber melder ud med hensyn til antal billetter til udebanefans.

Det er med stor glæde, at vi kan meddele, at vi til denne sæson relancerer Bjørneklubben. Fanklubben vil derfor give gratis medlemskab til alle børn mellem 0 og 15 år i sæsonen 2021/2022. Det betyder, at alle indmeldelser og genindmeldelser fra 1. juli til 30. juni koster 0 kr. Hvilke andre tiltag og aktiviteter, der kommer til at ske i forbindelse med relanceringen af Bjørneklubben, skal vi nok sørge for, at vores medlemmer kommer til at høre meget mere om.

Husk også at gå ind at stemme på årets spiller, vi har forlænget fristen. Her er linket til afstemningen: https://agf-fanclub.dk/aarets-spiller/?fbclid=IwAR0QfVmKzwHLkGH1dV14pFormWTG2XTkMJCLJ9SHNPaTMqbGityU5oddpT0

Vi håber, at du får en dejlig sommer, og vi glæder os til sæsonstart den 18. juli.

Mange sommerhilsner
Bestyrelsen, AGF Fanclub Aarhus