EURO2020 – Bemærk den korte frist!

Hermed information om billetsalget til EM-kvalifikations kampen mod Gibraltar.

Ligesom sidste gang har vi fået billetter både til stemningstribunen B4 og langsiden på C14. Billetfordeligen er således at vi har 2/3 af vores billetter til stemningstribunen og 1/3 til siddetribunen. Ved bestilling angiv derfor hvilken afsnit I ønsker billet til. Det er muligt at splitte jeres ønsker op.

Kamp: Danmark – Gibraltar

Dato/tid: Fredag d. 15. november kl. 20:45

Sted: Parken, KBH

Billetpris: 315 DKK/stk. (enhedspris på afsnittet, som udgangspunkt kategori 2)

Bindende deadline: Fredag d. 19.10.2019

Bestilling er bindende og kan kun ske skriftligt per mail til:

Josephine: kbh@agf-fanclub.dk

I mailen skal der stå navn, AFA medlemsnummer og mobilnummer. Billetterne skal betales inden deadline, og det gøres ved at sætte pengene ind på fanklubbens konto:

Sydbank Reg. nr. 7120 kontonummer 1086668.

Husk at skrive navn og medlemsnummer på.

Alle bestillinger samles op umiddelbart efter deadline. Billetterne udleveres på kampdagen – info om mødested og tidspunkt fremsendes på mail. Om muligt fremsendes billetterne. Faktura tilsendes efter samlet opsamling af kampen.

Vi forventer, at deltagerne på stemningstribunen er AKTIVE. Stemningstribunen er for DFF-medlemmer som vil være med til at skabe en fænomenal kulisse til Danmarks landsholdskampe – synligt og ikke mindst vokalt. Hvis I ønsker siddepladser så angiv venligst dette i bestillingen.

Kravene, til de der deltager, er de samme som altid. Man skal være indforstået med at deltage i stemningsarbejdet, når man står på stemningstribunen. Da det er landsholdet, vi er der for at bakke op, så skal man også huske at lægge sine klubsymboler/trøjer derhjemme. Vi forventer selvfølgelig, at jeres medlemmer er bekendte m. disse regler samt de vante regler for et fodboldpublikum (altså vi vil ikke se fyrværkeri/pyroteknik/røg, kasten med ting/øl, voldelig/racistisk adfærd, løben på banen o.s.v.). Overtrædes disse regler og tager gruppen ikke ansvar for deres deltagere, så vil det medføre, at man fremadrettet ikke kan købe billetter gennem os.

Vi stiller ikke krav til alder for deltagelse, men gør opmærksom på at de der er på stemningstribunen skal være indforstået med, at man står op og er aktive deltagere, der ønsker at skabe stemning. Er man ikke indforstået med dette, henstiller vi til at billetterne til C-tribunen vælges.

Skulle vi få udsolgt på afsnittet fordeles billetterne under hensyntagen til de fanklubber, der har været mest aktive i de forløbne år, men naturligvis så alle fanklubber får mulighed for at deltage. Vi vil ligeledes forsøge at fordele billetterne til B og C tribunen efter jeres ønsker, såfremt vi oplever problemer i denne forbindelse vil vi kontakte de berørte fanklubber direkte.

Kom Så Danmark!