Ny bestyrelse

Lørdag den 7. september afholdte fanklubben årets generalforsamling, og her skete der nogle ændringer i bestyrelsen. I går havde vi det første bestyrelsesmøde, hvor bestyrelsen blev konstitueret. Bestyrelsen består nu af følgende medlemmer: David Thorbjørn Møballe Knudsen (formand), Anja Lilli Beikes (næstformand), Liva Kjær, Laura Dam John Hansen og Kim Andersen. Som suppleant er Sabrina Kahina Bech blevet.

Tak til Jan “Sømand” Jensen, som efter en lang årrække i bestyrelsen bl.a. som formand ikke valgte at genopstille, og til Vibeke Killian, der også havde siddet en årrække i bestyrelse, men heller ikke valgte at genopstille. I har begge været med til at gøre en stor indsats i fanklubbens bestyrelse og selvfølgelig også i andre aktiviteter i vores fanklub!