Medlemskortet har fået nyt design og bliver digitalt.

Pr.28-05-2019 overgår AGF Fanclub til en digital løsning der berører udsendelse af medlemskort og de vouchers der ellers udsendes med post. Fremover modtager du som medlem dit medlemskort som PDF via e-mail og du vil heller ikke længere modtage en fysisk udgave at den voucher på 100 kr. du får ved indmeldelse/genindmeldelse. Denne kode vil også udsendes via e-mail.

Alt dette gøres for at gøre alt vedrørende, det at være medlem og blive medlem, lidt nemmere, hurtigere og mere tidssvarende, så man ikke skal vente på posten for at kunne bruge sine fordele ved at være medlem. Udover de digitale muligheder vil denne ændringen også medføre færre udgifter til fx porto, samt frigive noget mere tid til at være frivillige aktiv i fanklubben, de udgifter der spares ved ændring vil selvfølgelige blive brugt på lave endnu flere og billigere arrangementer end tidligere.

I den digitale tidsalder vi forsøger at bevæge os ind i, sikres ovennævnte bedst ved at betaling foregår med kreditkort. Vi er klar over at det for nogle medlemmer ikke er en foretrukken løsning, men på nuværende tidspunkt den eneste måde at sikre at modtagelse af betaling samt udsendelse af ovenstående via e-mail, kan foregå gnidningsløst.
Skulle du stå i en situation hvor betaling med kreditkort er helt umulig for dig, så bedes du rette henvendelse til sekretæren via e-mail sekretaer@agf-fanclub.dk