Billetsalg Danmark – Rumænien

Information om billetsalget til VM-kval. kampen mod Rumænien, som Danmark møder på vejen mod Rusland.

Det kan blive den altafgørende kamp, hvorfor der er rift om billetterne.

Kamp: Danmark – Rumænien

Dato/tid: Søndag d. 08. oktober kl. 18

Sted: Parken, KBH

Billetpris: 315 DKK/stk. (enhedspris på afsnittet, som udgangspunkt kategori 2)

Bindende deadline for bestilling er fredag d. 8. september 2017 kl. 20:00

Bestilling er bindende og kan kun ske skriftligt per mail til:

Josephine: kbh@agf-fanclub.dk

I mailen skal der stå navn, AFA medlemsnummer og mobilnummer. Billetterne skal betales inden deadline, og det gøres ved at sætte pengene ind på fanklubbens konto:

Sydbank Reg. nr. 7120 kontonummer 1086668.
Husk at skrive navn og medlemsnummer på.

Alle bestillinger samles op umiddelbart efter deadline. Billetterne udleveres på kampdagen – info om mødested og tidspunkt fremsendes på mail. Det er ikke muligt at få fremsendt billetterne.

Vi forventer, at deltagerne er AKTIVE. Stemningstribunen er for DFF-medlemmer som vil være med til at skabe en fænomenal kulisse til Danmarks landsholdskampe – synligt og ikke mindst vokalt. Hvis I ønsker siddepladser eller børne/pensionistbilletter, så er I ikke det rette sted – disse kan til andre tribuner erhverves via DBUs  billetsalg.

Kravene, til de der deltager, er de samme som altid. Man skal være indforstået med at deltage i stemningsarbejdet. Da det er landsholdet, vi er der for at bakke op, så skal man også huske at lægge sine klubsymboler/trøjer derhjemme. Vi forventer selvfølgelig at jeres medlemmer er bekendte m. disse regler samt de vante regler for et fodboldpublikum (altså vi vil ikke se fyrværkeri/pyroteknik/røg, kasten med ting/øl, voldelig/racistisk adfærd, løben på banen o.s.v.). Overtrædes disse regler og tager gruppen ikke ansvar for deres deltagere, så vil det medføre at man fremadrettet ikke kan købe billetter gennem os.

Vi stiller ikke krav til alder for deltagelse, men gør opmærksom på at det er en stemningstribune, man skal være indforstået med at man står op og er aktive deltagere, der ønsker at skabe stemning. Vi udviser derfor ikke særlige hensyn til børnefamilier eller folk der sidder passivt på deres bagdel – dertil findes der en børnetribune samt ordinært salg til kampene.

Skulle vi få udsolgt på afsnittet fordels billetterne under hensyntagen til de fanklubber, der har været mest aktive i det forløbne år, men naturligvis så alle fanklubber får mulighed for at deltage.

GO KAMP!