AGF Fanclub Aarhus inviterer til reception ifm. vores 30-års jubilæum

Mandag d. 9. november 1992 så AGF’s officielle fanklub dagens lys. Det er efterhånden 30 år siden. Den runde dag bliver offentligt markeret i forbindelse med ⅛-finalen i Pokalturneringen mod FC Nordsjælland torsdag d. 10. november.

Der afholdes reception i fanpavillonen bag C-tribunen ved Ceres Park. Receptionen starter klokken 16:30 og varer indtil 17:30, hvor AL Bank Fanzonen til AGF-FC Nordsjælland åbner.

Ved receptionen vil fanklubben være værter ved øl og sodavand.

Arbejdernes Landsbank bakker op om AGF Fanclub og har sørget for gratis kaffe og kage til de første 150 fremmødte.

Vi er som fanklub efterhånden nået en alder, hvor vi ikke ønsker os det store. Men et bidrag på eksempelvis 30 kr. til tifo vil vi bestemt ikke være kede af. Bidrag til tifo kan sendes på nummer 33392.