Vinderne af e-mailkonkurrencen er fundet

Vi har i ugen op til AGF-VB haft en konkurrence sendt ud via mail til vores medlemmer, hvor der var 6 gange 2 billetter på højkant til kampen. I konkurrencen skulle følgende to spørgsmål besvares:

Spørgsmål 1: I hvilken europæisk hovedstad har der været vejlensiske vandaler på besøg? (Hvis I har bruge for hint, så er det samme by, som AGF-legenden Henry From satte et meget berømt tyggegummi på en stolpe i en fodboldkamp under OL 1960)

Spørgsmål 2: Hvordan endte sidste hjemmekamp mod Vejle Boldklub? Kampen fandt sted 12. september 2021.

Svarene til de to spørgsmål var Rom og 1-0. Vi har trukket seks vindere, som alle er blev kontaktet på mail og fået tilsendt deres billetter. Tak for de mange besvarelser i konkurrencen!