Vinderne af optaktskonkurrencen

Ingen gættede det rigtige kampresultat og målscoreren i Johnny Mølbys spørgsmål, men det var der også en god grund til. Ifølge Mølby endte kampen 2-1 til AGF, og Bo Nielsen scorede det afgørende mål. Det er sådan set rigtigt husket, men det skete først 10 år efter. Johnny Mølby sagde nemlig 1989, men kampen, som han faktisk refererede til, var den 5. april 1999 i Aarhus. Johnny Mølby vil gerne sende en stor undskyldning til jer fans, og så har han personligt udloddet kvajevin til vinderen af en ny konkurrence, som du kan finde her: https://agf-fanclub.dk/konkurrence/?fbclid=IwAR3y8qWbb8sgE6VjsSZjCuNoWjBeNr9p0e-3bEdYecgu9kd48zG6VSuJpM4

Spørgsmålet fra Johnny Mølby til den nye konkurrence er: ”Hvilken klub, som AGF slog ud af Europa Cup, har jeg (Mølby) en gang spillet for?” Sidste frist for deltagelse er lørdag aften, da vi trækker en vinder søndag. Gevinsten skal hentes personligt hos AGF. Denne konkurrence er også kun for medlemmer af fanklubben. Vi har dog trukket lod mellem alle de forkerte svar fra den første konkurrence og fundet en vinder, det blev Michael Kjær fra Ebeltoft. I den anden konkurrence var der heller ingen, som gættede kampresultatet, der blev 0-0, så der har vi også trukket lod blandt alle deltagere i konkurrencen. Vinderen blev Thomas Telmark fra Aarhus. Tillykke til jer begge – I vil modtage et gavekort fra fanklubben i nærmeste fremtid.