Opråb til resten af GF’s fans!!!

Den er helt galt med det nye klubhus

Af Ey Amm Janomyn

Allerede inden klubben for alvor har taget det nye klubhus i brug ringer alle alarmklokker. Skadedyr, skader og sygdom ramler ind over alle, der færdes på Fredensvang.

Rotter på loftet

Alle der ikke holder med AGF har jo vist det her i årevis men nu er den altså god nok: Der ER rotter på loftet. Bogstaveligt talt kribler og kradser det for fuld udblæsning i de øvre etager på det spritnye klubhus. Det tales om hos bygningsarbejderne, at rotterne nærmest har overtaget magtet over visse dele af bygningen og de stort set har indført adgangskontrol ved én bestemt dør så når man skal igennem med materialer så skal man lige godkendes af en mindre flok rotter. Der er selvfølgelig tilkaldt en skadedyrs bekæmper, men han er mere beskæftiget med de problemer, der er i spillertruppen.

Spidsmus i knæene

Alexander Juel Andersen har jo være igennem et sandt skadeshelvede på det seneste og en af de ting, der har haft ramt ham hårdest, er en særlig slags mus i knæet, nemlig spidsmus. Det er en særlig smertefuld slags mus i knæet, og operation er stort set håbløst i visse tilfælde. Gæt selv hvilken AJA har være ramt af……..

Det var først da før nævnte skadedyrsbekæmper kom ind i billedet, der skete noget drastisk. Han fik nemlig styr på musen igennem en form for gnaver skræmning, som udføres igennem ultralyd (som samtidig jo bruges i så mange andre sammenhænge i skadessituationer).

Det har vist sig så virksomt, at skadesdyrsbekæmperen har tænkt sig at tage patent på metoden, og dermed kommer han til at ”Tjene en bunke penge større end det har kostet ikke at bygge letbanen. Ses, røvhuller”.

Men der er mere!!

Jeg er blevet bekendt med et ukendt vaccinationsprogram, der kører i det skjulte i AGF. For at hindre udbrud af hingstefeber og hoppevirus er der systematisk iværksat dette vaccinationsprogram. Dette foregår som noget helt nyt igennem tøjet. Der er derfor vi skifter trøjer så tit, hvis du ikke havde tænkt mere over det.

Det hele er tysset fuldstændigt ned, og ingen ønsker at tale om det i det åbne. Især ikke efter en unavngiven bolddreng blev ramt af hoppevirus under en reserveholdskamp i opstartsfasen.  Det så ganske enkelt ud som om han stod og hoppede for at holde varmen, men årsagen var, ja præcis; hoppevirus!!!!

Epilog

Det svider mit hvide hjerte at bringe disse oplysninger til jer, og det er også derfor jeg skriver dette under mit synonym. Jeg har brugt timer og atter timer på at snakke med folk og fæ for at bringe dette indlæg til jer, inden jeg bliver gjort tavs af den offentlige mening omkring det her: at det hele bare er noget, som jeg finder på for sjov.

Jeg forsikrer jer: Det er ikke noget, jeg finder på, det er for at tjene det folk, der har krav på at vide alt der foregår i klubben på trods af højtider, sommertid og andet gøgl.

Ey Amm Janomyn