Køb specielle AGF-trøjer på auktion og støt fanklubbens tifoarbejde

Lørdag d. 18. november markerede vi i samarbejde med AGF, at vi i AGF Fanclub Aarhus kunne fejre 25-års jubilæum. For at markere jubilæet spillede AGF’s spillere i kamptrøjer, hvor der under klublogoet er broderet følgende i guld: AGF FANCLUB AARHUS 25 ÅR 1992-2017.

Disse trøjer vil være på auktion fra d. 2. februar klokken 20:15 til fredag d. 16. februar klokken 20:30. Overskuddet fra trøjerne vil gå til fanklubbens tifoarbejde.

Følgende trøjer er en del af auktionen:

2 – Dino Mikanovic – Medium
3 – Niklas Backman – Large
7 – Jakob Ankersen – Medium
8 – Mustafa Amini – Medium
10 – Martin Spelmann – Large
11 – Tobias Sana – Medium
14 – Jens Stage – Large
20 – Frederik Møller – Large
21 – André Riel – Medium
23 – Pierre Kanstrup – XL

Auktionen foregår hos Odendo.dk og det er således deres auktionsregler, som gælder i en hver henseende.

Alle trøjerne er ”Match Worn” og har ikke været vasket.

Er du den heldige vinder af en eller flere auktioner vil der være mulighed for at få trøjen tilsendt, mod at du selv betaler portoen. Alternativt kan du kontakte os i AGF Fanclub Aarhus for at aftale, hvornår du vil afhente trøjen på vores kontor. Disse informationer vil fremgå af auktionssiden.