WindowMaster og AGF bustur til Jubilæumskampen

AGF Fanclub Aarhus fylder 25 år

Dette markeres med en masse festivitas til Jubilæumskampen, lørdag 18. november mod Silkeborg.

WindowMaster og AGF er gået sammen om at sponsorere en bus til de Sjællandske fans til denne kamp – bussen kører dog kun, hvis den bliver fyldt!!!

Der er afgang kl 10 fra DGI Byen, og vi er retur ca kl 23 samme sted.

Der vil være opsamling/afsætning ved Antvorskov Nord (Slagelse) og Kildebjerg Nord (Fyn).

Busturen er GRATIS for medlemmer af AGF Fanclub!!

Er man ikke medlem kan man:
1. Melde sig ind her for 200 kr om året: http://medlem.agf-fanclub.dk/indmeld
ELLER
2. Bidrage med 200 kr. i TIFO Kassen på MobilePay 24 21 18 80

Tilmelding sker til agffanskbh@hotmail.com – du sender dit navn, mobilnummer og enten dit medlemsnummer eller dokumentation for, at du har meldt dig ind eller støttet TIFO kassen.

Der er bindende tilmelding og deadline er mandag 13/11 kl 12:00

Billet til kampen køber du selv på agf.dk

I bussen kan du denne gang selv medbringe dine øl og vand (ingen mad – der vil være spisepauser undervejs) – og kun i dåser/plast – ingen glasflasker!!

Der vil ligeledes være forskellige konkurrencer på turen med præmier.

Så hank op i alle I kender – så vi hurtigt kan få fyldt bussen og have en festlig lørdag sammen med at støtte vores Guder fra Fredensvang og ikke mindst fejre AGF Fanclub ♥