Få dit navn på en Leon A designet jubilæumstrøje

I år fylder AGF’s officielle fanklub 25 år. Helt præcist har AGF Fanclub Aarhus – som fanklubben officielt hedder – jubilæum den 9. november 2017, hvor det er 25 år siden den blev stiftet som en af de første af sin slags i Danmark.

Det flotte jubilæum markeres med en række arrangementer og festligheder i løbet af efteråret 2017. Men allerede i dag skydes jubilæumsfejringen i gang. Det sker med lanceringen af en særlig jubilæumstrøje som fanklubben har fået lavet i et samarbejde med den tidligere AGF-spiller Leon Andreasen og hans mode- og tøjfirma Kleinigkeit, der har designet den særlige jubilæumstrøje.

T-shirten, der naturligvis er hvid, er en hyldest til fansene i og omkring AGF. Den markerer 25 års jubilæet med årstallene 1992 til 2017 og med nummer 25 på ryggen. Som en særlig feature vil alle medlemmernes navne indgå i designet. Dermed hylder AGF og fanklubben direkte de mennesker, der er med til at støtte op om AGF.

Hvis ikke man er med i fanklubben er det muligt at få sit navn på trøjen, hvis man melder sig ind eller fornyr sit medlemskab af fanklubben inden 1. september 2017. På den måde vil man få sit navn med på t-shirten og dermed et helt særligt minde.

Salget af jubilæums-t-shirten starter i dag den 1. maj og løber frem til 1. september, hvorefter salget lukkes og trøjen med de mange navne går i produktion. Trøjen kan købes via AGF Fanshoppen.

Ønsker man at prøve trøjen inden køb, kan det ske i AGF Fanshoppen, der ligger inde med forskellige modeller af trøjen, så man både kan prøve og besigtige den inden sit køb.

Jubilæums-trøjen koster 225 kr. og kan kun købes via AGF Fanshoppen.

Læs mere om Leon Andreasens Kleinigkeit her: www.kleinigkeit.info

Besøg fanklubben her (link), hvor man også kan melde sig ind og dermed altså få sit navn på trøjen.