Kom til kombineret malerdag og fastelavn

AGF Fanclub afholder kombineret malerdag og fastelavn

Lørdag d. 25. februar 2017 afholder AGF Fanclub malerdag og fastelavn for børn i alle aldre på Risskov Gymnasium.

Dørene åbner klokken 10 og frem til omkring klokken 14 er der mulighed for at du kan male dit eget flag eller dit eget banner. Herefter vil der blive slået katten af tønden omkring kl. 14 med efterfølgende kåring af kattekonge og kattedronning samt kåring af de bedst udklædte. Fanklubben stiller et antal skitser til rådighed, og der vil selvfølgelig også være mulighed for, at du kan male et flag/banner lige som du har lyst til.

Omkring klokken 15 siger vi tak for i dag.

Deltagelse er gratis og kræver ikke medlemskab af fanklubben, det er dog nødvendigt, at du tilmelder dig arrangementet via fanklubbens hjemmeside. Der er maksimalt plads til 50, og tilmelding er efter først-til-mølle princippet. Tilmeldingsfristen er mandag d. 20. februar. (Forældre til de deltagende børn er også meget velkomne til at blive og hjælpe og behøver ikke tilmelde sig)

Der vil i løbet af dagen blive solgt diverse drikkevarer og fastelavnsboller til rimelige priser.
Fanklubben stiller engangsforklæder til rådighed, men vi opfordrer stadig til, at der medbringes tøj og sko, der kan tåle en malerplet eller to.

Klik her, for tilmelding via vores medlemsportal