AGF Fanclub Aarhus årlige julebanko

Så er det igen tid til AGF Fanclub Aarhus årlige julebanko. Dette vil igen i år finde sted på Fredensvang, torsdag 1. december. Dørene åbner kl. 17.30 og spillet går i gang kl. 18.30.  Vi har i år haft mange generøse sponsorer. Her er en oversigt over alle vores skønne sponsorer der har valgt at stille en masse præmier til rådighed:

KöD
Den Gamle Høker
Og mange flere.

DET PRAKTISKE.

Grundet en stor interesse for vores julebanko har vi i år valgt, at vores medlemmer har førsteret til at deltage.

Fra i dag, kan du tilmelde dig julebanko på fanklubbens hjemmeside, præcis som når du tilmelder dig en udebanetur. Så kan du jo samtidig lige tilmelde dig FCN away samt Horsens away 😉
Tilmeldingen er bindene og du betaler med det samme.

Pris: 3 plader – 50kr. Klik her for tilmelding

Afhængig af mængden af tilmeldinger, vil det være muligt, at tilkøbe ekstra plader ved selv arrangeret, prisen er 20 kr. pr. plade. enten kontant el via mobilepay(24211880)

Hvis du ikke er medlem af AGF Fanklub (What? Skynd dig at blive medlem!), er der måske alligevel en chance for at du kan deltage i vores julebanko.

Der lukkes for tilmelding midnat før arrangementet – Hvis der er flere pladser tilbage vil disse blive udbudt fra kl. 17:30 på dagen først-til-mølle. Hvis der er flere plader tilbage 15 minutter før arrangementet starter vil disse blive udbudt til alle. Status på pladser vil blive meldt ud på fanklubbens hjemmeside samt Facebook side morgen for arrangementet.

Hvis vi er heldige kan det være, at vi får en spiller eller to ud at være opråbere, dette afhænger af om vores spillere kan finde tid i deres hårde kamp om at nå 6. pladsen!

AGF FANKLUB AARHUS.